بوسکتس: ژاوی بهترین بازیکن تاریخ اسپانیا است

 

سرخیو بوسکتس، هافبک تیم ملی اسپانیا عنوان کرد که ژاوی هرناندس، بهترین بازیکن تاریخ اسپانیاست.


 

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق تیم ملی اسپانیا که در سال‌های 2008 و 2012 قهرمان یورو و 2010 قهرمان جام جهانی شده بود، در سال 2014 و پس از ناکامی در جام جهانی، از تیم ملی خداحافظی کرد.

بوسکتس درباره او در جمع خبرنگاران گفت:" از وقتی فوتبالم را شروع کردم، همیشه رابطه نزدیکی با ژاوی داشتم. همیشه در کنار هم موفق بودیم و او همیشه یک الگو برای ما بوده است. به نظر من، او بهترین بازیکن تاریخ اسپانیا است. ما بازیکنان خوبی داریم و امیدواریم دوباره بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم."

بوسکتس درباره پوشیدن شماره پویول گفت:" من رابطه خوبی با پویول دارم، او از من خواست که اگر می‌خواهم، شماره او را به تن کنم. به نظر من، اینکه بازیکنی با سطح فوتبال و شخصیت او چنین چیزی را از من خواست، فوق‌العاده بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 8 فروردين 1394 | 11:46 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.